piątek, 5 sierpnia 2016

Ankieta





Konbanwa!

Ja dalej na wakacjach. Nie jest źle, bo nawet trzy dni słońca były i w ciągu jednego dnia zjarałam się okropnie. Według mojego rodziciela mam ciekawą karnacje. W zimę biała jak trup, w lato ciemna :D Kupiłam sobie wreszcie powerbank * niebieski * Mrrrr. Teraz go tylko obkleję naklejkami i będę sikać szczęściem. 

Przy dobrych wiatrach rozdział pojawi się w niedziele. W gorszych w późnych godzinach poniedziałkowych . Mam trochę nabazgrane, ale raczej nikt nie chce dostać 4 stron i sayonara, nie? 

A teraz co do ankiety. Tak, nie spodziewałam się nawet, że tyle chętnych będzie na zrobienie ze Space'a młodego tatusia ( masz szczęście prawda Arminku? ) Jego spojrzenie na mnie mówi dużo, ale brzmi trochę jak zabije Cię pierwszym lepszym pokemonem jakiego złapie :D.
31 głosów z czego 27 na TAK!

Tak, więc mam nadzieję, że do niedzieli! ^^!

I życzę wszystkim udanego weekendu!





1 komentarz:

  1. Też w lato okropnie się opalam a w zimę jestem jasna jak trup :P

    OdpowiedzUsuń