sobota, 9 lipca 2016

LBA III


Aby zobaczyć wcześniejszy rozdział wstawiony dzisiaj w nocy to niżej wrzucam link:



Jako, że zostałam nominowana do LBA :D Lubię takie rzeczy zabawnie jest! To czas podpowiadać na szalone pytania :D!

1.Na jakie pytanie w życiu najbardziej byś chciała znać odpowiedz?
— W sumie nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Pytań jest wiele, a odpowiedzi żadnej. Ale tak na poważnie to zawsze chciałam wiedzieć czy reinkarnacja jest prawdziwa i czy w następnym życiu urodzę się jako kot albo czy niebo istnieje. * Tak wiem chora rozkimna *
2.Dlaczego piszesz właśnie o takiej tematyce bloga, a nie o innej?
— Ja piszę o różnej tematyce bloga i aktualnie prowadzę trzy ;) Spodobał mi się po prostu słodki flirt jako gra i miło mi się prowadzi historię postaci gdzie Su nie robi za debila. Bo czasami patrząc na jej odpowiedzi w grze tracę wiarę w ludzkość.
3.Czym się zazwyczaj inspirujesz?
— Wszystkim. Od muzyki po ludzi idących ulicą. Moja głowa to istna kopalnia pomysłów i niedopowiedzianych historii, które często zdarzały się u mnie naprawdę * nie wszystko, ale większa część*
4.Jakie jest twoje najzabawniejsze wspomnienie z dzieciństwa, które utkwiło Ci w pamięci?
— Kiedy będąc u wujka w górach obserwowałam upartego ojca, który chciał zjeżdżać na starych drewnianych nartach. Zjeżdżając odpięła mu się w połowie drogi narta i musiał ją gonić pół drogi by nie wpadła do wpół zamarzniętego jeziora. To było naprawdę zabawne.
5.Jaki tytuł nosi uwielbiana przez Ciebie książka, bądź film?
— Książka jeśli nie mówimy o mangach to zdecydowanie jest to Harry Potter nie ma roku bym nie przeczytała tego cuda. Dotąd pamiętam jak jako dziecko czytałam ją w łóżku rodziców ;) Co moja pamięć często szwankuje to to pamiętam naprawdę doskonale. Czasami za tym tęsknie.. A co do filmu to Madagascar :P
6.Ulubiona postać fikcyjna?
— Kuro ( SleepyAsh ) z Servampa. Jest tak leniwy, że moim zdaniem nie da się go nie kochać.
7.Twój ulubiony zespół, bądź wokalista
— Nie mam. Słucham wszystkiego jak leci i jak mi wpadnie w ucho.
8.Gatunek muzyki, w którym najczęściej gustujesz? Masz jakąś związaną z nim historię, dlaczego akurat takie brzmienie muzyczne, a nie  inne?
— Jak wyżej.
9.Do czego dążysz w życiu?
— Nie wiem. Stoję na rozstaju dróg i szukam swojego ukrytego ja. Najczęściej chodzę jak ślepiec mając nadzieję, że wreszcie coś zobaczę. Ale teraz się cieszę z tego co jest. Ale na razie moim marzeniem życiowym jest stworzenie własnej mangi i wyjazd do Japonii.
10.Co się dla Ciebie najbardziej liczy w życiu?
— Rodzina, przyjaciele. Serio. Niby jest to takie suche. Ale życie bez nich jest nudne. Tak to zawsze masz na kogo się wydrzeć, przez kogo się irytować, płakać czy śmiać. Wtedy czujesz, że żyjesz!
11.Masz wzór, osobę, która Cię inspiruje?
— Nie. Raczej szukam w ludziach cech, które mi się podobają i chce być jak oni. Ale nie mam konkretnej osoby, która jest moim mistrzem.
12.Byłaś kiedykolwiek za granicą? Jeśli tak, to gdzie?
Tunezja * było ładnie, ale nie wychodzenie samemu na ulice było uciążliwe* Bułgaria * tam było super tyle co się w basenie w siatkę na grałam to chyba jak pół życia* Holandia * jestem tam co jakieś pół roku. Wycieczka rodzinna* Grecja * najdziwniejsze wakacje mojego życia * Teraz na moim celowniku jest wylot do Japonii :D!
13.Trenujesz jakiś sport regularnie? Jeśli tak, to jaki?
— Nie. Kiedyś tańczyłam Hip Hop jednak od paru lat już nic z tym nie robię.

A teraz ja nikogo nie nominuje, bo nie zawsze się komuś chce takie coś robić ^^!

Kiedyś wstawie tu pytania :D!


A teraz się z Wami żegnam i z buta wyjeżdżam! !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz